Re: Problem ze S.M.A.R.T

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sun 26 Sep 2010 - 21:23:57 MET DST

On 2010-09-26 21:16, Rafal M wrote:

> To czemu Cristal Disk Info u mnie zaznaczyl to jako problem?

Ja bym zapytal autorow programu :) Generalnie jezeli nie ma
reallokowanych to jest lepiej niz gdy sa. Dyski to urzadzenia
mechaniczne produkowane masowo... kazda czesc jest robiona w jakiejs
tolerancji, bywa ze te tolerancje sa przekroczone, stad np. dyski nowe
od razu padaja, albo pojawi sie cos w maly obszarze dysku.

Moze byc tak, ze przez nastepne 3 lata nie pojawi sie zaden bad i
reallokowany... Mam takiego samsunga 1.5TB w mirrorze /przynajmniej nic
nie strace/. Na dzien dobry wyskoczylo mi ze 100 reallokacji, ale jak na
zlosc nie chce juz rosnac... w kazdym razie mam 3 lata na jakiegos
pierwszego bada..

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/