Re: Potrzebny mi serwer plików

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Fri 24 Sep 2010 - 18:05:20 MET DST

On 2010-09-24 14:26, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> "Rafał Łukawski" i7hbqa$bal$1@news.onet.pl

> PeCet to PeCet -- duży, zgodny ze specyfikacją IBM PC sprzed 30 lat. :)

btw. mamy 2010, ja bym do worka personal computer wrzucil wszystko co
sie sklada od miniITX po TowerATX... de facto części do tego wszystkiego
są praktycznie takie same (pamięci, dyski, procesory, napędy optyczne
itp). To jest dyskusja stricte akademicka...pecet.

miniITX zrobi wszystko a jak na USB podlaczysz ekspress.. to i kawe ;)
Nie musisz klawiatury podlaczac, nie musisz monitora. To otwarte
rozwiazanie, ktore na pewno dostosujesz do swoich potrzeb, a jak
koniecznie chcesz miec z tym klopoty /lub generalnie niejestes kumaty w
sprawach pc... kupuj gotowe boxy ala qnap. Tez dobre :)