Re: Stacjonarny tuner TV, podłączany do komputera.

Autor: 2late <deadlog_FILTR__at_wp.pl>
Data: Thu 23 Sep 2010 - 20:58:33 MET DST

On 23/09/2010 11:55 AM, piecia aka dracorp wrote:
> am
> Szukam stacjonarnego tunera telewizyjnego którego mógłbym podłączyć do
> monitora i komputera.
> Sam tuner który mogę podłączyć do monitora znalazłem np. taki MEDIA TECH
> MT4157 ale jakoś nie mogę się doszukać tunera który ma możliwość
> podłączenia do komputera np. przez usb. Są w ogóle takie?

Mam cos takiego:
PCTV Hybrid ExpressCard 320cX - DVB-T receiver / analogue TV tuner -
ExpressCard/34 - SECAM, PAL
http://uk.insight.com/p/PINOA05F2P/pctv-hybrid-expresscard-320cx-dvb-t-receiver.html
Juz chyba z 3 lata ale malo uzywam. Kupilem razem ze slabym laptopem z
przyzwyczajenia bo na poprzednim kompie, stacjonarnym, wlasciwie robilem
wszystkie cuda i to codziennie. Jakos mi przeszlo ale cyfrowa TV da sie
obejrzec i nagrac, czy tez z radia. Tak samo juz sie nie bawie kodekami
wiec uzywam tylko tego dostarczonego razem z karta, czyli korzystam z
predefiniowanych ustawien.

Pozdrawiam

--
2late Outspace Communication Inc. 1999*2010 (R)