Re: Stacjonarny tuner TV, podłączany do komputera.

Autor: Przemek <raz_at_onet.pl>
Data: Thu 23 Sep 2010 - 13:23:21 MET DST

piecia aka dracorp nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
> Inna już sprawa w przypadku takich tunerów to czy są takie do TV
> cyfrowej? Nie chodzi tu np. o n-kę. Może jakiś hybrydy do DVB-T, DVB-S
> czy też DVB-C?

Wszystko w jednym znajdziesz w Dreamboxie DM8000, niestety kosztuje w
okolicach 999EURO, a głowicę DVB-T lub C musisz dokupić za ok. 200 zł.
Standardowo ma 2 głowice DVB-S2 i 2 sloty na dowolne kolejne.
Jest też tańsza wersja DM800, ale nie wszystko wspiera, musiałbyś sprawdzić.
Przem