Re: Radeon 9000 PRO, sterowniki - rozmowa z "Grzegorz S" z sierpnia

Autor: Andre <andy_at_andy.pl>
Data: Thu 23 Sep 2010 - 11:40:17 MET DST

OMSON napisał(a):

> Tak - ignoruj i będzie dobrze ;)

Mam nowy czytnik, bo moj ulubiony nie chce dzialac pod Win7 i musze
dopiero rozgryzc gdzie sie daje ignora ;)

> jedyna nadzieja w Omega drivers, ale oni poza
> zapowiedzią na stronie wsparcia dla siódemki i prośbą o cierpliwość
> niczego nie udostępnili już od paru miesięcy... :(

Miesiecy? Mnie sie wydaje, ze juz blisko rok takie zapowiedzi maja.
Jako, ze pod XP zawsze uzywalem Omega drivers, to to bylo pierwsze
miejsce, w ktore zagladnalem w poszukiwaniu. Cos czuje, ze sie nie
doczekam...

--
Pozdrawiam,
  Andre