Re: Radeon 9000 PRO, sterowniki - rozmowa z "Grzegorz S" z sierpnia

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Thu 23 Sep 2010 - 10:47:51 MET DST

Andre pisze:

> Mialem dluga przerwe w obecnosci na grupach dyskusyjnych, ale juz sobie
> przypomnialem. To Ty zazwyczaj dawalas bezsensowne i zupelnie nietrafne
> odpowiedzi.

Tak - ignoruj i będzie dobrze ;)

Ja ze swojej strony walczyłem o poprawną rozdzielczość dla ATI Radeon
9250 pod Windows 7 64-bit (monitor LCD 16:9). Niestety nie udało mi sie
znaleźć rozwiązania - jedyna nadzieja w Omega drivers, ale oni poza
zapowiedzią na stronie wsparcia dla siódemki i prośbą o cierpliwość
niczego nie udostępnili już od paru miesięcy... :(

Pzdr, OMSOn