Jaki przenośny odtwarzacz multimedialny?

Autor: OMSON <omson_at_autograf.pl>
Data: Thu 23 Sep 2010 - 00:27:30 MET DST

Co jest godnego uwagi/sprawdzonego na rynku z odtwarzaczy typu mp3, mp4,
mp5? Myślałem o czymś w kwocie stu paru złotych... ale jeśli będzie to
uzasadnione (np wyjątkowo atrakcyjna oferta cena/jakość/możliwości typy
wbudowany dyktafon, aparat itp) mogę wydać powiedzmy do 250 zł.
Interesują mnie również dołączone do zestawu słuchawki (chciałbym aby
były wysokiej jakości jak na wybrana klasę odtwarzacza).

Pzdr, OMSON