Re: [NTG?] Program do testowania stabilności komputera (sprzęt)

Autor: Maciek - Wally <kolul_at_o2.pl>
Data: Thu 23 Sep 2010 - 00:17:33 MET DST

W dniu 2010-09-22 23:09, MAR pisze:

> A dlaczego nie bierzesz pod uwagÄ™ systemu operacyjnego ?
> Uruchamiałeś Linuxa z płyty i działo się to samo ?

Brałem to pod uwagę, dlatego dwukrotnie już przywróciłem fabryczny
system (XP) z płyty recovery (drugi raz nie instalując celowo żadnych
dodatkowych aplikacji i wyłączając Windows Update, czyli 100%
konfiguracji fabrycznej). Nigdy takich cyrków nie było a laptop ma 3
lata i użytkuję go od początku...

--
Maciek