Abit BW7 i USB na VIA VT6212L

Autor: grzehorz <g-rze-s_at_tego-nie-ma.pl>
Data: Tue 21 Sep 2010 - 12:19:50 MET DST

Znajomy ma płytę Abit BW7 na której jest wyłącznie USB 1.x i w związku z tym
zatęsknił za USB 2.0.
Dokupił sobie zatem do tego kartę z chipem VIA VT6212L.
No i to w kupie za nic w świecie nie chce poprawnie pracować...
Po podłączeniu pamięci flash (DataTraveler - gdzie indziej sprawuje się
doskonale) zostaje ona znaleziona, ale próba zobaczenia zawartości,
powoduje wywalenie błędu.
Próbowałem przekłądać w różne sloty PCI, nie pomogło.
Wyłączałem USB na płycie, nie pomogło.
Zainstalowałem aktualne sterowniki ze strony VIA, ale także nie pomogło.

Może zna ktoś jakąś podpowiedź co z tym fantem można by zrobić?...

Pozdrawiam
g.