Re: Dysk zewnętrzny USB2 - dobry i tani

Autor: Janusz <janusz1930_at_onet.pl>
Data: Tue 21 Sep 2010 - 06:17:32 MET DST

Użytkownik "Rafał Łukawski" <rafalweb@lukawski.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:i70ei8$m98$1@news.onet.pl...

> Racja racja.
>
> Z mojego pkt. widzenia /a troche dysków usb2 przetestowałem, może unikając
> najtańszych składanek, nie chodzi tylko o elektronikę, ale i jakość
> wykonania/...

Chciałbym skorzystać z Twojego doświadczenia i zadać jedno pytanie; przy
moim laptopie, w opisie jednego gniazda USB (mam ich trzy) znajduje się
taka treść: "W zestawie znajduje się gniazdo USB lub gniazdo USB zasilające.
Do tego portu można podłączyć urządzenia USB, takie jak klawiatura/mysz,
aparat cyfrowy itp. (Chargesble USB: Baterie urządzeń USB można ładować
nawet wtedy, gdy komputer jest wyłączony)" Dalej znajduje się opis jak w
BIOSie zmienić tryb gniazda ze zwykłego USB na USB zasilające. Czy w związku
z powyższym, gdybym zdecydował się na dysk zewnętrzny, musiałbym korzystać z
zasilacza?

--
Pozdrowienia
        Janusz F