Re: Dysk zewnetrzny USB2 - dobry i tani

Autor: Bingo <acro499_at_WYTNIJ-TO.gazeta.pl>
Data: Mon 20 Sep 2010 - 23:23:55 MET DST

Dnia Mon, 20 Sep 2010 20:22:55 +0200, Rafał Łukawski napisał(a):

> Bez urazy, ale ujme to tak:
> - to jedno z najbardziej błednych podejsc w stosunku do dysków USB2.0 -
> u mnie działa. To zupełnie nic nie znaczy.

Pełna zgoda, właśnie to napisałem - u mnie działa bez dodatkowego
zasilania, ale czy u autora wątku będzie tak samo - tego dowie się dopiero,
gdy podłączy konkretny dysk do swojego sprzętu.
Pewnie najlepiej byłoby pożyczyć od kogoś jakiś dysk, wypróbować i jeśli
zadziała to kupić identyczny.

--
Pozdrawiam,
Bingo