Re: Dysk zewnetrzny USB2 - dobry i tani

Autor: Bingo <acro499_at_WYTNIJ-TO.gazeta.pl>
Data: Mon 20 Sep 2010 - 18:19:44 MET DST

Dnia Fri, 17 Sep 2010 17:22:24 +0200, Piotr Fonon napisał(a):

> Ważne by był niezawodny,
> wystarczająco szybki, zasilany przez złącze USB i nie stwarzał
> problemów.

Ja mam WD MyPassport Essential (320Gb) i złego słowa nie powiem. Działa bez
zarzutu. Wystarczy mu zasilanie z USB (ale czy u Ciebie będzie tak samo to
już się okaże dopiero po podłączeniu, u mnie jest OK i na desktopie i 2
laptopach).

> Niektórzy użytkownicy narzekają na agresywne funkcje
> oszczędzania energii.

Nie ma z tym problemu, trzeba tylko wyłączyć w Panelu Sterowanie
oszczędzanie energii dla portu USB, do którego podłączony jest dysk (ale to
dla Windows, jak jest w tunerach sat to nie wiem).

--
Pozdrawiam,
Bingo