Re: PECET do media center

Autor: BAREK <barek_at_plusnet.pl>
Data: Mon 20 Sep 2010 - 16:07:35 MET DST

W dniu 2010-09-17 08:41, Marx pisze:
> Wystarczy poszuka膰 dobrego forum i ludzi kt贸rzy cos takiego juz zrobili,
> tutaj jak sam pewnie zauwa偶y艂e艣 dobrych rad w temacie nie dostaniesz.
> Osobi艣cie polecam
> http://dvhk.pl/forumdisplay.php?f=156
> w szczeg贸lno艣ci w膮tek o gemboxie.
> Masz tam opisy jaki sprz臋t kto艣 wybra艂 艂膮cznie ze zdj臋ciami i np
> przer贸bkami obudowy, kt贸ry system (win czy lin), s膮 te偶 gdzie艣 linki do
> zagranicznych stron - tam cz臋艣ciej co艣 takiego si臋 robi.
>
> Marx
Dzi臋ki za podpowiedzi, tutaj faktycznie jest du偶o szumu, ale nawet w
szumie mo偶na wychwyci膰 co艣 ciekawego.
Co do mnie to dlatego my艣l臋 o komputerze, 偶e b臋dzie naj艂atwiej go
dostosowa膰 do nowych format贸w, r贸偶norodnych format贸w napis贸w zmian itp,
poza tym b臋dzie na nim przegl膮da膰 internet WWW i poczta, i od biedy w
co艣 zagra膰.
Te偶 my艣la艂em o PS3 jednak niezbyt nadaje si臋 do internetu chyba no i nie
wiem czy wszystkie formaty i wszelkie warianty napis贸w do film贸w obs艂u偶y?