Re: PECET do media center

Autor: Degorian <degorian_at_gmail.com>
Data: Fri 17 Sep 2010 - 11:45:04 MET DST

On 16 Wrz, 19:01, BAREK <ba...@plusnet.pl> wrote:
> Dzień Dobry,
> Czy ktoś mi coś podpowie w temacie dobru PC na Media Center;

Osobiście używam komputerka Media Center opartego na płycie micro-atx
Gigabyta z czipsetem AMD 785G i prockiem 4050e w obudowie Nox CUBE.
Małe to to może nie jest, ale z założenia nie miało być bardzo małe.
Miało pomieścić pełnowymiarowy zasilacz, SB Audigy i (dołożonym z
czasem) GF 8800GTS 512. Wszystko działa bardzo dobrze pod kontrolą Win
7 na dysku F3 samsunga. Komputerek obsługiwany jest z pilota
Microsoftu i małej laptopowej myszki. W razie konieczności mała,
bezprzewodowa klawiatura jest w szufladzie niedaleko. Montowałem go
kilka lat temu i priorytety trochę się zmieniały, ale gdybym składał
coś takiego teraz to wykorzystałbym płytkę mini-ITX (np. coś w tym
stylu: http://biznes.pclab.pl/art43011.html ), obudów do tego jest
trochę. Z małym SSD lub momentusem XT na pewno będzie szybko działało.

Pozdrawiam
Degorian