Re: Jaki interfejs dysku zewnętrznego? eSata / USB 2.0 / USB 3.0 ?

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Sun 19 Sep 2010 - 23:09:04 MET DST

news:i3dvn8$t9o$1@polsl.pl...

> 2) Jeżeli *nie* działa w trybie AHCI, dysk nie zostanie roz-
> poznany w momencie podłączenia w czasie pracy (tryby kom-
> patybilności z IDE oraz RAID nie dopuszczają hot-plug).

Polemizowałbym. Moja płyta (stary Asrock na AM2) wogóle nie ma trybu AHCI, a
jednak oficjalnie umożliwia zarówno Hot Plug, jak i Hot Swap. Przy czym
wymagania odnośnie Hot Plug to że dysk nie moze być w RAID, a Hot Swap
stosuje się jeśli dysk jest w RAID1.
Strona 26, rozdział 2.11:
http://europe.asrock.com/manual/ALiveNF4G-DVI.pdf