Re: Jaki interfejs dysku zewnętrznego? eSata / USB 2.0 / USB 3.0 ?

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Mon 20 Sep 2010 - 10:04:04 MET DST

Dnia Sun, 19 Sep 2010 22:33:01 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

> W trybie AHCI nie jest dostępna? Bo w RAID może faktycznie
> nie być.

Używam trybu RAID. Fakt - przy AHCI nie sprawdzałem, od razu budowałem
stripping.

> Swoją drogą, poczytaj sobie, jeżeli jeszcze na to nie
> trafiłeś (jest tu parę śladów i porad):
>
> http://communities.intel.com/message/94387

Dzięki za sznurka.

> W trybie SATA na pewno ma to nVidia i Intel. W trybie RAID
> -- nie wiem, czy którykolwiek.

Miałem płytę z nForce 4 Ultra, miałem na niej postawionego RAID0, dyski SATA
w opcji bezpiecznego usuwania sprzętu jak najbardziej się pojawiały.

[ Główną przyczyną wszystkich rozwodów jest i pozostanie ślub.             ]
[                                                       (Günter Willumeit) ]