Re: Dysk zewnetrzny USB2 - dobry i tani

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sun 19 Sep 2010 - 21:23:45 MET DST

> Wsród dostępnych obecnie dysków - najtańsze wydają się Samsungi.
> Składaki wypadają drożej. Dotyczy to zarówno 2.5", jak i 3.5". 3.5", to
> chyba też większy pobór prądu. Zostańmy więc przy dyskach 2.5" w
> "firmowych", "fabrycznych" obudowach, chyba że się mylę.

Generalnie z firmówkami jest mniejszy problem od strony logistycznej
(mówie to jako sprzedawca), narzut w cenie nie jest aż tak strasznie
widoczny.

Nie sprzedawałem jeszcze samsungów zewnętrznych, z tańszych moge polecić
Transcenda, np 500GB ok 250 brutto zł. Klienci sobie chwalą. W środku
siedzi często toshiba. /obudowa znacznie lepsza od tanich WD External/

Samsung zapewne wrzuca swoje /bo ma ich sporo/, może wrzuce do swojej
oferty :)

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/