W dniu 19.09.2010 19:12, MC pisze:
>> dodatkowych. Szczerze mówiąc, bardziej opłaca się nauczyć się
>> tego i zaoszczędzić trochę na takich usługach, nie wymagają-
>> cych specjalnego zaplecza. Co innego z usterkami sprzętowymi.
>
> Co ja czytam, podobno wiedza o sprzęcie jest niepotrzebna.
Przeczytaj jeszcze raz. Wyraźnie piszę, że warto uczyć się
rozwiązywać problemy programowe, ale *czym innym* są usterki
sprzętowe, które faktycznie wymagają zaplecza technicznego
i czasem nie są możliwe do zdiagnozowania/naprawienia w domu.
Kiedyś toczona dyskusja dotyczyła zresztą programu nauczania
na studiach, gdzie faktycznie nie ma sensu uczyć sprzętu.
Nie oznacza to jednak, że nie warto *się* tego uczyć, już
we własnym zakresie.
-- |""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""| | Radosław Sokół | http://www.grush.one.pl/ | | | Politechnika Śląska | \........................................................../Received on Sun Sep 19 19:50:02 2010
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 19 Sep 2010 - 19:51:03 MET DST