On Sun, 19 Sep 2010 18:45:28 +0200, Radosław Sokół
<rsokol@magsoft.com.pl> wrote:
>dodatkowych. Szczerze mówiąc, bardziej opłaca się nauczyć się
>tego i zaoszczędzić trochę na takich usługach, nie wymagają-
>cych specjalnego zaplecza. Co innego z usterkami sprzętowymi.
Szczerze mówiąc, to po jednej czy dwóch podobnych akcjach, komputer
idzie do kosza i kupuje się nowy, rozpytując się znajomych/firmowego
informatyka/sprzedawcę o taki z którym nie będzie problemów. Lub
kupuje maka. Lub konsolę.
U nas też to następuje/nastąpi ale z opóźnieniem wynikającym z
późniejszej powszechnej informatyzacji. Sytuacja będzie podobna jak z
wymienionym wyżej samochodem, gdzie sporo czynności serwisowych mółbyś
wykonać sam.
-- Grzegorz KrukowskiReceived on Sun Sep 19 19:10:02 2010
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 19 Sep 2010 - 19:51:03 MET DST