Re: jaka plyta glowna pod 775

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Fri 17 Sep 2010 - 23:24:05 MET DST

> tak swoja droga- czy Intel stworzyl cos co by spelnialo moje wymagania
> i jednoczesnie mialo rozmiary normalnej plyty ATX (zadne mikro czy
> mini) :?

Jeszcze jedno pomocnicze - nowa czy uzywana ?

Z tego co kojarze 775 jeszcze tak nie do konca wylecialo z hurtowni /sam
niedawno kupowalem procek do plyty, ktora rok temu przeznaczylem na
spredaz :)/

moze ktos poleci konkretny model, wtedy zawsze mozna sprawdzic czy sa
fabrycznie nowe.

Niestety nie jestem /nie mam czasu/ specem od OC, przypuszczam, ze moj
Gigabyte z 8 portami sata, 4 x DDR na 775 bylby OK, aczkolwiek nie
pozbede się go! :) idealna maszynka do testowania dyskow ;)

Co do intela, przynajmniej kiedys jego plyty zupelnie nie pozwalaly sie
podkrecac - taka polityka, teraz nie wiem.

pozdr.

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/