Re: RAID czy fake?

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Mon 13 Sep 2010 - 17:13:21 MET DST

Dnia Sun, 12 Sep 2010 17:50:21 +0200, MC napisał(a):
> Użytkownik "Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> napisał w wiadomości
> Proponuję się z tego tytułu nie naśmiewać. Naprawdę nie ma powodu.
No OK, ale negowanie dzialania RAIDow to takie lekkie ekstremum ;)

> Zdaje się, że on pisze o innym przypadku. Ale dzięki, odnotowuję.

Bo on twierdzi ze nigdy mu nie zadzialalo odtwarzanie RAIDow. Nie przecze,
moze faktycznie ma takiego pecha albo uzywal jakichs najgorszych mozliwych
kontrolerow RAID, ewentualnie w jego przypadkach wlasnie posypaly sie oba
dyski i system nie zdazyl sie odtworzyc na dodanym dysku. Ale jakos RAIDy
sobie od lat dzialaja - male, duze, ogromne - i jakos uzytkownicy raczej
sobie cenia ich obecnosc niz na nie psiocza :)

Chyba ze mowa - ze wzgledu na tematyke grupy - o jakies niby-raidy wbudowane
w zwyklych plytach glownych. Te faktycznie moga byc na tyle badziewne, by
nie dzialac ;)

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944