Re: Czy wszystkie adaptery SATA USB sa do niczego?

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Mon 13 Sep 2010 - 00:36:40 MET DST

W dniu 2010-09-13 00:04, Rafał Łukawski pisze:

> Umowa z kurierem nie ma tu znaczenia :) Czasami po prostu możesz zamówić
> kuriera (DHL), jezeli odbiorca ma umowę, to zapłaci zgodnie z umową. W
> przypadku UPS np. są dwie opcje, albo klient podaje numer sprzedawcy,
> albo sprzedawca zamawia kuriera dla Ciebie /de facto przygotowuje list
> przewozowy, ty sobie drukujesz i zamawiasz kuriera jak Ci wygodnie/

Przypomniało mi się, że jeszcze ostatnio chciałam zwrócić zepsutą
drukarkę Brother. Pan ze sklepu internetowego powiedział, że skoro była
już używana to powinnam oddać do serwisu. Podał numer tel i adres, podał
numer umowy z serwisem. Z serwisu przysłali mi po drukarkę kuriera. Za
niecały tydzień kurier przywiózł mi nową drukarkę :-)

--
animka