W dniu 2010-09-13 00:04, Rafał Łukawski pisze:
>
>> Sklep (może nie wszystkie, ale internetowe to tak) mają podpisaną umowę
>> z jakąś firmą kurierską. Trzeba zareklamować, dogadać się ze sklepem, że
>> np. niezgodność towaru z umową i sklep podaje numerek na jaki trzeba sie
>> powołać zamawiając kuriera na koszt sklepu. 2 razy miałam takie zwroty,
>> w tym jeden z kimś z Allegro, kto zwrócił mi nawet koszty "w te i we wte".
>>
>
> Umowa z kurierem nie ma tu znaczenia :) Czasami po prostu możesz zamówić
> kuriera (DHL), jezeli odbiorca ma umowę, to zapłaci zgodnie z umową. W
> przypadku UPS np. są dwie opcje, albo klient podaje numer sprzedawcy,
> albo sprzedawca zamawia kuriera dla Ciebie /de facto przygotowuje list
> przewozowy, ty sobie drukujesz i zamawiasz kuriera jak Ci wygodnie/
Przypomniało mi się, że jeszcze ostatnio chciałam zwrócić zepsutą
drukarkę Brother. Pan ze sklepu internetowego powiedział, że skoro była
już używana to powinnam oddać do serwisu. Podał numer tel i adres, podał
numer umowy z serwisem. Z serwisu przysłali mi po drukarkę kuriera. Za
niecały tydzień kurier przywiózł mi nową drukarkę :-)
-- animkaReceived on Mon Sep 13 00:40:05 2010
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 13 Sep 2010 - 00:51:02 MET DST