Re: BROTHER DCP-395CN

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Sat 11 Sep 2010 - 22:04:47 MET DST

W dniu 2010-09-11 21:28, JoteR pisze:
> Czy ktoś może napisać coś złego lub dobrego na temat urządzenia
> wielofunkcyjnego BROTHER DCP-395CN? Testy w Internecie czytałem, ale
> bardziej mnie interesują doświadczenia użytkowników. Czy rzeczywiście czas
> drukowania dokumentu (nie zdjęcia) w kolorze jest tak tragicznie długi? Czy
> mimo skanera CIS da się na nim czytelnie zeskanować stronę z otwartej
> książki? Bo co prawda promocja w Euro już się skończyła, ale nadal ten model
> pozostaje najpoważniejszym kandydatem do zakupu (budżet do 400 PLN).

Skoro moja drukuje tekst i zdjęcia bardzo szybko (wyrzuca już
wydrukowane) to Twoja pewnie też będzie tak drukowała. Bardzo ważne, że
ta, którą sobie wybrałeś ma podświetlany wyświetlacz, bo ja- żeby
zobaczyć jaki jest komunikat- muszę podstawiać do drukarki lampkę albo
latarkę, żeby przeczytać. Na ogół światła na suficie nie zapalam, a na
niższej pólce, tam gdzie stoi drukarka to jest ciemno.
No, ale mądry Polak po szkodzie.

Chciałam kupić drukarkę w tym samym sklepie internetowym (i zaoszczędzić
na kurierze), w którym wybrałam sobie telefon stacjonarny bezprzewodowy
(bo mi się akurat w jednym wyświetlacz zepsuł). Potem się okazało, że
ten nowy telefon nie ma podświetlanego wyświetlacza (na obrazkach
oszukują), no i musiałam teraz, znowu kupić inny ( w poniedziałek ma
kurier dostarczyć).

--
animka