BROTHER DCP-395CN

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 11 Sep 2010 - 21:28:37 MET DST

Czy ktoś może napisać coś złego lub dobrego na temat urządzenia
wielofunkcyjnego BROTHER DCP-395CN? Testy w Internecie czytałem, ale
bardziej mnie interesują doświadczenia użytkowników. Czy rzeczywiście czas
drukowania dokumentu (nie zdjęcia) w kolorze jest tak tragicznie długi? Czy
mimo skanera CIS da się na nim czytelnie zeskanować stronę z otwartej
książki? Bo co prawda promocja w Euro już się skończyła, ale nadal ten model
pozostaje najpoważniejszym kandydatem do zakupu (budżet do 400 PLN).

JoteR