Re: [OT] Jaki odtwarzacz mp3 (koniecznie flac) =>8GB

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Sat 11 Sep 2010 - 21:51:47 MET DST

Dnia 11-09-2010 o 20:23:16 KILu <byter@wp.pl> napisał(a):

> [...]
> [...]
>
> Sansa Clip. Gra bardzo ladnie i ma wszystko, czego szukasz, choc

No faktycznie, ma chyba wszystko, super :D Bo właściwie to nie zależy mi
na żadnych ekranach dotykowych, ani w ogóle ekranach jakiś tam
graficznych, chociaż.. może gdybym nacieszył oko okładką to by było
przyjemnie.. Ale najważniejsze aby ekran był w miarę funkcjonalny i
dlatego może być liniowy.

A w odtwarzaczach SanDisk oferuje dobrą jakość? Myślałem też o jakimś
iRiver, dobra firma?

Widzę, że te Sanse Clip są w miarę niedrogie - 2GB ok 130zł, 4GB ok 170zł,
a 8GB ok 200zł. No i każdemu można przywalić kartę 16GB :) Czy ta karta
będzie miała taki sam czas dostępy jak wewnętrzna pamięć? W ogóle jakaś
różnica jest? Czy w jakiś sposób odczuwa się, z jakiej pamięci korzystamy,
w takiego typu odtwarzaczu?

> wzmacniacz nie nalezy do najmocniejszych, wiec nieco wiekszych sluchawek
> tym nie wysterujesz.

Będę używał douszne oraz Koss Porta Pro
http://www.skapiec.pl/site/cat/49/comp/82025
tych Koss jeszcze nie kupiłem, ale chyba na nie się zdecyduje, nie wiem.

Czyli słuchaweczki nie są duże i dadzą radę, nie?

Douszne używam poczciwe Creative EP-630, ale są już chyba wyeksploatowane
bo grają ponad 3 lata i właściwie to chcę kupić też jakieś co je zastąpią,
następczyni :) i niekoniecznie Creative, co polecasz? Tak do max stówki,
zgodnie z cenami sklepów internetowych?

> Jesli chcesz cos z gornej polki, kup chociazby starego iAudio X5.

Tylko gdzie go szukać.. a widzę że nowe modele iAudio to już pułap cenowy
nie dla mnie.. Cenowo to jedynie iAudio E2..

> Albo po prostu przejrzyj liste odtwarzaczy wspolpracujacych z
> oprogramowaniem Rockbox.

A np gdzie przejrzeć?

PS.
Ogólnie, to zakupy zrobię raczej w sklepie internetowym, boję się, że na
Allegro jakieś podróbę trafię. Jak myślisz?

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?