Re: [OT] Polecie dobre goniczki stereo + sub (2+1)

Autor: Mateusz <mateusznospam_at_vp.pl>
Data: Sat 11 Sep 2010 - 01:11:34 MET DST

Użytkownik latet napisał:

> Zaraz zaraz - właśnie to to mi chodzi - czy kabel idący do karty
> dźwiękowej można wyjąć ze skrzynki, czy też jest do niej przyrośnięty?

Ten kabel przyrosniety jest do kontrolera glosnosci, ktory jest
przyrosniety innym kablem do skrzynki. Kabel mini jack mozna przedluzyc
przedluzaczem mini jack damsko-meskim. Kabel do skrzynki sterujacy jest
dziwny, ale wyglada jakby mial wtyczki DSUB - wiec mozna pewnie
przedluzyc przedluzaczem analogowym monitorowym... Ale nigdy nie
probowalem, bo sa na tyle blisko, ze do kompa wszystko dziala...

Z tej serii logitechy 5.1 maja zas chyba remote controller do
podglasniania, wiec mozna zawsze zmienic koncepcje... pomiajajc budzet
of kors ;)