Re: Domowy NAS i przyległości

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Fri 10 Sep 2010 - 14:17:01 MET DST

Użytkownik "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> napisał w wiadomości
news:cb9ou01tgeq6$.rk8lo0s2c0zu$.dlg@40tude.net...

> tez sie ostatnio nad tym głowie. Z jednej strony o tanich NASach jak zyxel
> czy WD wiele złego można przeczytć. Ze wolne, zawodne, ze sie zawieszają.

Miałem w ręku kilkadziesiąt nasów i nie odważyłbym się na żadną ogólna
opinię. Bardzo wiele zależy od komponentów, nawet ta sama marka, np Welland
ma zarówno kompletny szajs jak i rowiązania wybitne. Na dodatek mamy w tej
chwili dość szybki postęp i np już od dawna nie wpadł mi w ręce NAS
przegrzewający się przy większych transferach.
A jeśli chodzi o soft - to mam wrażenie że są to opensource'owe cegły. Więc
raczej trudno mi uwierzyć, że dyski używane na jednym nasie będą niewidoczne
na innym.

> O wiekszości niewiele da sie przeczytać opini. Np taki 2 dyskowy Netgear
> stora jest dość tani i wyglada (na papierze) atakcyjnie w miare. Co z tego
> skoro niewiele konkretów można się nim dowiedzieć...

Jeśli będą czytelnicy i jakieś pieniądze na reklamę to pojawią się poważne
opinie.