Re: [OT] Polecie dobre goniczki stereo + sub (2+1)

Autor: latet <latet_at_latet.pl>
Data: Fri 10 Sep 2010 - 09:43:31 MET DST

> Upewnij się, bo coś się chyba zmieniło w kwestii kabelków. Ja juz nie mam
> z-2300 tylko 5.1 z-5500 ale system na początku był taki sam czyli kable na
> stałe zakończone wtykiem chinch. Potem Logitech puknął się w głowę i zrobili
> typowe złącza głośnikowe. One pozwalają całkowicie odpiąć kabel po obu
> stronach.

Chodzi mi o kabel łączący całość z komputerem. Czy nie jest "przyrośnięty"? Bo
ja go muszę zastąpić kabel zakończoym dwoma chinchami, a nie mini-jackiem. Jeśli
były to mini-jack, to musiałbym podłączać do wyjścia słuchawkowego w
telewizorze, a ja chcę do wyjścia "audio-out", które ma postawć 2 chinchów.

Dzięki,

latet