Re: [OT] Polecie dobre goniczki stereo + sub (2+1)

Autor: PC <p_c_h_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 07 Sep 2010 - 15:17:00 MET DST

Upewnij si臋, bo co艣 si臋 chyba zmieni艂o w kwestii kabelk贸w. Ja juz nie mam
z-2300 tylko 5.1 z-5500 ale system na pocz膮tku by艂 taki sam czyli kable na
sta艂e zako艅czone wtykiem chinch. Potem Logitech pukn膮艂 si臋 w g艂ow臋 i zrobili
typowe z艂膮cza g艂o艣nikowe. One pozwalaj膮 ca艂kowicie odpi膮膰 kabel po obu
stronach. Ale to jest szczeg贸艂. Te g艂o艣niki wymiataj膮. Subwoofer wa偶y ponad
10kg (m贸j 16kg) Ja moich g艂o艣nik贸w u偶ywam do kina domowego. Yamah臋, kt贸r膮
mia艂em wcze艣niej wyrzuci艂em do piwnicy bo przy Logitechu to szumofon.

PC