Re: szybkie małe pendrivy min.16GB

Autor: Jawi <tajny_at_poufny.pl>
Data: Thu 09 Sep 2010 - 20:19:58 MET DST

W dniu 2010-09-09 19:07, Oncek pisze:
> Witam
> Musze kupić kilka sztuk małych penów, min 16GB, chciałbym żeby miały
> przyzwoita prędkość zapisu. Obecne których używam zapisują ok 14MB/s i
> odczytują 18MB/s i uważam że to minimum.
> Może ktoś ma taki http://www.sandisk.pl/Products/Item(2813)-SDCZ50-016G-E11-Dysk_flash_USB_SanDisk_Cruzer_Blade_16GB.aspx
> i mógłby napisać ile to realnie osiąga przy kopiowaniu ?
> Na allegro jedni piszą 7MB/s zapis a inni 21MB/s więc nie wiadomo komu
> wierzyć.
> Ewentualnie może polecicie coś podobnego do 150zł, małe i szybkie - to
> [...]

Mam gdzieś taki. Jest wolny...
Mam też malutki, niestety 4Giga tylko, były większe ale nie mam, szukam
i nie mogę dostać, piszę o Qimonda na nim jest napis jeszcze Aeneon.
Jak włoże do gniazda to wystaje około 1cm.
Najszybszy jaki widziałem. HD Tune pokazuje mi transfery na poziomie
32MB/s na innym gnieździe usb 25-28. W rzeczywistości jak kopiuje z
innymi posiadanymi to różnica w kopiowaniu tych samych danych od 30% w
górę na korzyść qimondy.
Są jeszcze:
http://www.cdrinfo.pl/news/miniaturowy-pendrive-lacie-o-pojemnosci-16-gb-16695/
ale chyba niedostępne są jeszcze 16GB