Re: Wlaczanie serwera / notebooka SMS-em ?

Autor: <Mich_at_l>
Data: Thu 09 Sep 2010 - 13:55:10 MET DST

W dniu 2010-09-09 08:39, 666 pisze:

> Ale na ten 'raz w tygodniu' fajnie byłoby wysłać do domu SMS-a włączającego
> do sieci notka, desktopa czy serwerek z plikami.
> Ja to ugryźć???

SMSem to nie wiem jak (choć parę ciekawych propozycji już się w wątku
pojawiło ;)), ale ja sobie radzę w ten sposób: wbijam się na domowy
router i przez WakeOnLan budzę komputer. Żeby nie było że całkiem
offtopic to robię to z telefonu :)

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl