Re: Wlaczanie serwera / notebooka SMS-em ?

Autor: Jaco <jacekrupik_at_googlemail.com>
Data: Thu 09 Sep 2010 - 13:47:58 MET DST

> Ale na ten 'raz w tygodniu' fajnie byłoby wysłać do domu SMS-a włączającego
> do sieci notka, desktopa czy serwerek z plikami.
> Ja to ugryźć???
> THX

Moze rozejrzyj sie za kamera ip, niektore modele maja mozliwosc
wlaczania diod led przez interfejs web co mozna wykorzystac . Inne
maja takze interfejs do centralek alarmowych, ale nie wiem czy jest
mozliwosc zdalnego wyzwolenia przez internet, przypuszczam jednak ze
tak. Koszt ok. 200pln i nie potrzebujesz modulu gsm i masz dodatkowo
podglad na pokoj :-)

Pozdrawiam
Jaco