Re: Biznesowa atramentówka?

Autor: Lisciasty <lisciasty.pl_at_googlemail.com>
Data: Thu 09 Sep 2010 - 08:24:12 MET DST

On 7 Wrz, 14:32, ikov <ik...@t-l-e-n.pl> wrote:
> Używa/ł ktoś coś z podobnych? Jak sprawują się takie urządzenia - ja
> osobiście obawiam się tuszu do takich zastosowań (okazjonalne
> czyszczenie dysz, wyrównywanie, zasychanie), czy może ta technologia to
> już nie są dawne plujki i faktycznie będzie działać?

Zamontowałem teściowi Epson B1100 + zestaw stałego zasilania, działa
wyśmienicie
a koszt atramentu jest 6x niższy od oryginału. Fakt że koszt
początkowy zestawu + atrament to jakieś 500 zł o ile dobrze pamiętam,
ale jeżeli drukujesz dużo to się opłaci.
Działa jakieś 2 miesiące, ale doświadczenie mam z ploterem HP 500
który leci na stałym zasilaniu już jakieś 2 lata, bez problemu. W
przypadku drukarki trzeba jednak pamiętać żeby raz w tygodniu
przynajmniej coś drukować bo może zaschnąć, ale udrażnianie głowic za
pomocą zestawu czyszczącego jest prostsze niż mi się zdawało :]

Pzdr.
L.