Re: kabel zasilający USB na zasilanie SATA

Autor: Piter <jazz_20_at_wp.pl>
Data: Wed 08 Sep 2010 - 23:35:38 MET DST

grup dyskusyjnych:2010090817351100@grush.one.pl...

> To nie będzie kabelek, tylko całkiem duże urządzenie (trzeba
> stabilizować 12 V i 3.3 V z 5 V dostępnego na USB jako jedyne).
> Poza tym USB dopuszcza tylko 2.5 W, a na SATA trzeba dużo wię-
> cej, by być w zgodzie ze standardami.

To się nie zrozumieliśmy. Ja chce podłączyć właśnie dysk 2.5 cala, który
wymaga 5V.
A skoro zawsze lubisz wymyślać po co to i na co to już tłumaczę:
Zdarza się często konieczność przegrania sporej ilości danych z dysków
wyciągniętych z laptopa. Transmisje puszczam po esata jednak problem jest z
zasilaniem. Mam zasilacz sieciowy, który daje mi w postaci gniazda USB 5V 1A
i to starcza. Tak naprawdę to mam taki kabel zrobiony prowizorycznie, jednak
ze względów estetycznych chciałbym mieć cały gotowy, nie łatany.