Re: Testowanie procesora

Autor: Q <no_at_spam.pl>
Data: Wed 08 Sep 2010 - 09:24:29 MET DST

> Tak, czytałem, więc tutaj nie panikuję. Zastanawia mnie tylko ten dysk, bo
> dziwnie się zachowuje przy starcie (tak jakby obcierał) i to skrobanie co
> kilkanaście (mniej więcej) minut. Mniej więcej, bo to się nie dzieje przy
> jakiejś czynności, tylko co jakiś czas.

dysk raczej nie - a jak nie chcesz,
zeby Ci tak "chrobotal co jakis czas",
to ustawa AAM na silent (chyba 128);
u mnie pomoglo (wd 1tb);

ps
a sprawdzales rozne sterowniki do karty graf.?

jak memtest nie wykaze bledow,
to nie oznacza, ze pamiec jest poprawna;
(jak wykaze to na bank jest zjebana :)

tak czy siak po wymianie pamieci na inna
zostanie tylko wymiana i7 :)