Re: Łyso wam, niedowiarki?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Wed 08 Sep 2010 - 00:02:24 MET DST

W dniu 2010-09-07 23:46, Andrzej Libiszewski pisze:

> Pozwól, że zwyczajnie nie uwierzę.

Twoja sprawa.

> Zwłaszcza, że przyznałeś, że żadnej
> metody wyłączenia dla określonej aplikacji nie znałeś.

Kłamiesz. Udowodnij.

> Pewnie mogłeś. Problem w tym, że tajność i poufność to nie to samo i nie
> ten sam wymagany standard bezpieczeństwa.

Bosko.... Zaczynamy mówić standardami z certyfikatów bezpieczeństwa
danych. Luksus rozmowy na takim poziomie pozostawiam innym. EOT.

> Userowi. Takiemu zwykłemu, statystycznemu, który chce po prostu czasem
> pogadać a o bezpieczeństwie wie niewiele lub nic.

Jak zrozumiesz, że istnieją również inni niż pasujący do tego schematu,
to daj znać.

> Zmień następnym razem producenta, dobrze radzę.

Tak myślałem....

Jak następnym razem placówce oświatowej w Gliwicach nie będzie działało
strategiczne oprogramowanie dostarczane przez UM Gliwice, to zaproponuję
jej przeniesienie się do innego UM, bo tak mówi Specjalista Andrzej. Nie
omieszkam też zwrócić się do ciebie o dostarczenie oprogramowania dla
placówki edukacyjnej, które zastąpi Wulkana i będzie w jego cenie.

Zerowa świadomość świata z twojej strony.

> Ja wiem, wszyscy kłamią, są przeciwko tobie,
> kopią pod tobą dołki, dybią na twoją "godność" nauczycielską i tak dalej...

Może ty to wiesz. Mi ta wiedza jest obca.

> Ale ja nie jestem psychiatrą i słuchanie o tym mnie nudzi, jaśnie panie
> hrabio.

Więc bądź łaskaw nie kłamać na mój temat.

--
Przemysław Adam Śmiejek