Re: wentylator zasilacza się kończy?

Autor: ..Aldi..Romek.. <romek1_at_poczta.fm>
Data: Tue 07 Sep 2010 - 15:05:19 MET DST

> Tymczasem jednak wentylator w zasilaczu (Tagan 530W) zaczyna coraz
> bardziej hałasować... Chyba najlepiej opisuje ten hałas słowo "cykanie"
> albo "grzechotanie"

Ja oddałem na gwarancję zasilacz, któy mi hałasował.
Inna rzecz, że czasami też w ogóle wiatrak się zatrzymywał
i w komputerze robiło się piekło... wymienili na nowy.

> Od czego zacząć diagnostykę? Czy w takich konstrukcjach da się to naprawić
> (jak?), czy trzeba wymienić?

Najłatwiej wyizolować ten hałas, upewnić się, że to wentylator zasilacza
(chyba, że
już jesteś pewien). Kiedyś w starszym zasilaczu wymieniłem sam wentylator
(zasilacz nie był już na gwarancji) i problemy z hałasem zniknęły jak ręką
odjął.