Re: żenująca wydajność w grach

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Tue 07 Sep 2010 - 13:46:46 MET DST
Message-ID: <i64n4m.838.0@poczta.onet.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message
news:i5l3uu$p7a$1@inews.gazeta.pl...
> "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message
> news:i5k82n.7hs.0@poczta.onet.pl...
>> "kamil" <kamil@spam.com> wrote in message
>> news:i5g8q5$1ff$1@inews.gazeta.pl...
>>> "konieczko" <troll@ops.pl> wrote in message
>>> news:i5dr43$ag7$1@news.onet.pl...
>>>> Abstrachujac od tego ze monitor i tak nie wyswitli nic powyzej 25
>>>> klatek na sekunde, chyba ze ty masz monitor z NASA.
>>>
>>> FPS pomieszales z Hertzami, forum onetu z grupa dyskusyjna, gin wiec
>>> przepadnij smierdzacy szlamem spod mostu trollu.
>>
>> Akuratnie te typowe 60Hz dla monitorów LCD to właśnie
>> częstotliwość odświeżania ramki, a więc ilość obrazów na sekundę.
>> A starsze monitory, te CRT, to mogły znacznie więcej obrazów
>> na sekundę wyświetlać - często 100 i ponad 100, właśnie po to
>> aby obraz nie migał i nie męczył wzroku.
>> Monitory LCD nie mają już ganiającej po obrazie plamki elektronów
>> więc mogą odświeżać ekrany wolniej dając efekt niemigania łatwiej.
>
> "monitor i tak nie wyswitli nic powyzej 25 klatek na sekunde". nie musisz
> tlumaczyc jak dziala CRT, w niejeden w technikum wtykalem sondy
> oscyloskopu i mam taki do dzis. :)

No właśnie w tym rzecz, że monitor z odświeżaniem ramki 60Hz
jak najbardziej może wyświetlić więcej niż 25 klatek na sekundę...
Received on Tue Sep 7 13:55:02 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 07 Sep 2010 - 14:51:02 MET DST