Re: Łyso wam, niedowiarki?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Mon 06 Sep 2010 - 22:41:31 MET DST

W dniu 2010-09-06 22:17, Andrzej Libiszewski pisze:
> Masz problem ze zrozumieniem, że doskonałe zabezpieczenie sprzętowe które
> jest wyłączone jest równie skuteczne jak brak zabezpieczenia?

Masz problem ze zrozumieniem, że ja bym sobie je włączał, bo nie czuję
się tak pewny jak ty, że nie mam dziury softwarowej? I że nie czuję się
tak nadęty jak ty, żeby uważać, że brak tej pewności świadczy o czymś złym?

> No tak, jak śmiałem skrytykować Pana Nauczyciela. A może powinienem pisać
> Jego Światłość, albo nie daj bogowie, Panie Prezesie?

Jak na razie to ty się nadymasz bekając i szydząc z ludzi, a pewnie sam
nie jesteś odporny na jakiś rodzaj ataku i jakby się wokoło ciebie
zakręcić, też byś poległ.

> Możesz nie odpisywać, chyba szkoda czasu na dyskusję.

No oczywiście, że szkoda, jeżeli rozmówca nie przyjmuje argumentów tylko
zwala wszystko bekaniem na pozorną niższość innych wobec siebie.

--
Przemysław Adam Śmiejek