Re: Dysk zewnetrzny - maly problem

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Sat 04 Sep 2010 - 18:40:12 MET DST

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:i5tsev$mgt$1@inews.gazeta.pl...
> Dlatego, że mój znajomy miał ostatnio taki problem. Więc skoro mowa o filmach,
> to warto wziąć pod uwagę i ten aspekt, że niektóre stacjonarne odtwarzacze DVD
> (Divx, MPEG etc.) nie potrafią odtworzyć plików umieszczonych na pamięci
> zewnętrznej z systemem plików NTFS.

Zacznijmy od tego, że autor ma problem z dużymi plikami. Domniemam, że chodzi mu
o matroskę mkv (avi ma limit do 2 GB). Domniemam, że chodzi mu o filmy 720p,
1080p kodowane w h.264/x.264 a tego nie ruszy żaden dvd. Dlatego się pytam -
dlaczego wyskoczyłeś z tym dvd, skoro fizycznie nie da rady zdekodować
strumienia?