Re: Dysk zewnetrzny - maly problem

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 04 Sep 2010 - 18:34:37 MET DST

"qwerty" napisał:

> Dlaczego wyskoczyłeś z odtwarzaczem DVD?

Dlatego, że mój znajomy miał ostatnio taki problem. Więc skoro mowa o
filmach, to warto wziąć pod uwagę i ten aspekt, że niektóre stacjonarne
odtwarzacze DVD (Divx, MPEG etc.) nie potrafią odtworzyć plików
umieszczonych na pamięci zewnętrznej z systemem plików NTFS.

> Przecież wykorzystanie dvd nie ma sensu.

Więcej niż powyższe zdanie.

JoteR