Re: [OT] Czy jest patent na bezbolesne pozbycie sie RAID 0?

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Thu 02 Sep 2010 - 22:47:49 MET DST

Proces raviz <ravizusunto@vp.pl> zwrócił błąd:

> Miedzy innymi dlatego dziekuje temu rozwiazaniu i probuje z niego wyjsc
> tracac jak najmniej czasu.

Rozwiązanie zależy głównie od OS. Ja bym użył DriveImage do sklonowania
systemu na jeden dysk, różny od tych dwóch w RAID. Potem po prostu RAID
wyrzucił, a z tego tymczasowego dysku sklonował system na jeden z
byłych-raidowych. Wiem że windows siódemkę, DriveImage obsługuje i różne
RAIDy też, dlatego akurat jego proponuję. Po szczegóły klonowania, żeby
to chodziło, to raczej na grupę związaną z danych systemem. Bez
dodatkowego dysku się nie da.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8