Re: [OT] Czy jest patent na bezbolesne pozbycie sie RAID 0?

Autor: akanid <akanid_at_falszywy.email>
Data: Wed 01 Sep 2010 - 19:20:08 MET DST

W dniu 2010-09-01 16:28, maX pisze:
> Wiesz, gdyby RAID 0 dawal przyspieszenie o 5 czy 10 % to raczej tez
> bylbym negatywnie nastawiony. Ale ze dodaje ~50%, a czasem zdaje sie i
> 80% szybkosci to juz jest zdecydowanie warta rozpatrzenia decyzja, jesli
> mamy conajmniej 2 dyski.

no takowe mam w sumie na jednym siedzi tylko system z programami a na
drugim STEAM wiec... zachęciłeś mnie do eksperymentu :-) tylko muszę
trochę odczekać bo teraz czasu nie mam ale decyzje podjąłem postawie
sobie eksperymentalnie RAID0 na Asus P5Q + 2X160GB WD. Kluczowe dane i
tak 3mam na innych dyskach wiec... jedno tylko pytanie NTG: nie mam FDD
wiec sterownika do RAIDa z FDD nie zapodam. da się z USB?

--
Pozdrawiam
akanid