Re: [OT] Czy jest patent na bezbolesne pozbycie sie RAID 0?

Autor: raviz <ravizusunto_at_vp.pl>
Data: Wed 01 Sep 2010 - 16:16:28 MET DST

On 2010-09-01 15:09, JoteR wrote:

> Czy na tej macierzy jest Bron Boze system operacyjny? IMHO bez trzeciego
> dysku sie nie obejdzie.
> BTW: zawsze mnie zastanawial sens robienia RAID 0 na domowym pececie
> przy wspólczesnych pojemnosciach i szybkosciach dysków. RAID 1 - i
> owszem, ale czemu ma sluzyc RAID 0 w domowych zastosowaniach? I jeszcze
> stawianie na tym systemu?
>
> JoteR

Witam

1. Tak jest system, w zasadzie RAID 0 zrobilem glownie pod system i
programy. W zasadzie niewiele mi da w kwestii projektow, gdzie pliki sa
stosunkowo male i zysk czasu bylby niewielki. Do czego zatem polecalbys
RAID 0?

2. Ciezko powiedziec czy to typowy domowy pecet: 980x, 480gtx, 12GB
ramu, Rampage III extreme. Jesli ma byc szybko to nie widze powodu, zeby
dysk pozostawal z tylu. Tworze grafike 3D.

3. Czyli programy typu Norton Ghost dadza rade? Nie bedzie problemu z
boot sektorem i innymi drobiazgami, ktore w konsekwencji moga
skomplikowac operacje? Czy znacie moze jakis darmowy skuteczny program
lub w pelni funkcjonalny trial? Zaraz zreszta sprawdze Ghosta.

Pozdrawiam......Rafal