Re: [OT] Czy jest patent na bezbolesne pozbycie sie RAID 0?

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed 01 Sep 2010 - 15:36:04 MET DST

Dnia Wed, 01 Sep 2010 15:25:43 +0200, akanid napisał(a):

> nie chce bronić przedpiścy ale ja mam 2 dyski takie same po 160GB ta
> sama firma tylko rok produkcji inny. Wtedy 160GB było czymś a teraz...
> nie bardzo. na razie chodzą jako 2 osobne ale szkoda mi ich wywalać i
> tak se czasem myślę czy by tego nie zrobić jako jeden dysk. chociażby
> dla eksperymentu :-)

Mnie się zdarza w domu pracować (DTP). Dwa dyski po 1 TB, ale też spięte w
RAID0 i właśnie na nich system, programy i dane. Wszelkie operacje dyskowe
na sporych dość plikach się znacznie szybciej wykonują. :)

Oczywiście - regularnie robię backupy na kolejne napędy, będące już poza
RAID0.

[ Kobiety pracują obecnie jak dżokeje, przewodzą firmom i prowadzą badania ]
[ z fizyki atomowej. Czemuż nie miałyby kiedyś się nauczyć parkować tyłem? ]
[                                                           (Bill Vaughan) ]