Re: [OT] Czy jest patent na bezbolesne pozbycie sie RAID 0?

Autor: akanid <akanid_at_falszywy.email>
Data: Wed 01 Sep 2010 - 15:25:43 MET DST

> BTW: zawsze mnie zastanawial sens robienia RAID 0 na domowym pececie
> przy wspĂłlczesnych pojemnosciach i szybkosciach dyskĂłw. RAID 1 - i
> owszem, ale czemu ma sluzyc RAID 0 w domowych zastosowaniach? I jeszcze
> stawianie na tym systemu?

nie chce bronić przedpiścy ale ja mam 2 dyski takie same po 160GB ta
sama firma tylko rok produkcji inny. Wtedy 160GB było czymś a teraz...
nie bardzo. na razie chodzą jako 2 osobne ale szkoda mi ich wywalać i
tak se czasem myślę czy by tego nie zrobić jako jeden dysk. chociażby
dla eksperymentu :-)

--
Pozdrawiam
akanid