Re: żenująca wydajność w grach

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Wed 01 Sep 2010 - 10:45:17 MET DST
Message-ID: <i5l3qu$oik$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message
news:i5k85t.7ns.0@poczta.onet.pl...

>> Jaka plyta glowna? Do niektorych dolaczane jest oprogramowanie obnizajace
>> taktowanie, kiedy sprzet nie jest mocno obciazony. Mialem juz przypadki,
>> kiedy w takich grach (szczegolnie starszych) CPU faktycznie nie byl mocno
>> obiciazony i przez to calosc pracowala na pol gwizdka, lacznie z
>> pamieciami, FSB itd.
>
> Brzmi to trochę niewiarygodnie skoro ilość klatek na sekundę jest
> ograniczona wyłącznie wydajnością przetwarzania pojedynczej klatki.
> Procesor CAŁY CZAS chodziłby, bez odpoczynku, a więc układ
> kontroli obciążenia musiałby podkręcić mu GHz... na maksa.

CPU niekoniecznie, klatki w grach oblicza w wiekszosci GPU.. Jesli to do
tego jest quad, to stara gra wykorzysta i tak tylko jeden rdzen, reszta lezy
odlogiem i jakis glupi program moze to uznac za niskie obciazenie.

Dywaguje tylko, warto sprawdzic, bo sam kiedys dziwilem sie dlaczego team
fortress 2 klatkuje i wylaczenie tego dziadostwa od asusa rozwiazalo
problem..

Pozdrawiam
Kamil
Received on Wed Sep 1 10:50:03 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 01 Sep 2010 - 10:51:01 MET DST