Re: żenująca wydajność w grach

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Wed 01 Sep 2010 - 07:53:17 MET DST
Message-ID: <i5k85t.7ns.0@poczta.onet.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message
news:i5gbjb$bi9$1@inews.gazeta.pl...
> "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> wrote in message
> news:i5dmjl$b6u$1@inews.gazeta.pl...
>> q6600, 2gb ddr, ati 2600xt, win7 64 bit
>> byle cs 1.6 mi się tnie i spada wydajność do 25 klatek na sekunde
>> na opengl trochę lepiej do 40-50
>> na d3d do 25 klatek
>>
>> stery niby najnowsze, a może trzeba starsze lub jakieś tuninogwane nie ze
>> strony ati
>
> Jaka plyta glowna? Do niektorych dolaczane jest oprogramowanie obnizajace
> taktowanie, kiedy sprzet nie jest mocno obciazony. Mialem juz przypadki,
> kiedy w takich grach (szczegolnie starszych) CPU faktycznie nie byl mocno
> obiciazony i przez to calosc pracowala na pol gwizdka, lacznie z
> pamieciami, FSB itd.

Brzmi to trochę niewiarygodnie skoro ilość klatek na sekundę jest
ograniczona wyłącznie wydajnością przetwarzania pojedynczej klatki.
Procesor CAŁY CZAS chodziłby, bez odpoczynku, a więc układ
kontroli obciążenia musiałby podkręcić mu GHz... na maksa.
Received on Wed Sep 1 07:55:03 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 01 Sep 2010 - 08:51:01 MET DST