Potrzebna pilna pomoc przy laptopie!

Autor: jurajski Jaskiniowiec <jurajski_jaskiniowiec_at_jaskinia.na.jurze>
Data: Tue 31 Aug 2010 - 14:00:39 MET DST

Witam,

Potrzebna pomoc w zdiagnozowaniu, co jest zepsute. Moze ktos z Was mial
juz podobny przypadek?

Otoz laptop byl juz w serwisie, po wczesniejszych problemach z nim.
Wymieniono matryce, a raczej cala gorna czesc lapka. Bylo wszystko ok,
aczkolwiek od czasu do czasu byly "migniecia". Az w koncu wczoraj ekran
zaczal byc niebieski, po czym robil sie bialy, az w koncu zrobil sie
czarny. Po zrestartowaniu bylo to samo, albo byly artefakty na ekranie, po
czym i tak ekran czernial.

Co to moze byc?

Poprzednio, jak wysylalem do serwisu nie bylo tego typu objaw. Wtedy znowu
matryca nie zaskakiwala - trzeba bylo laptopa kilkanascie razy uruchamiac,
zeby zaswiecila matryca. Wg mnie to cos z plyta glowna, a nie z matryca.

Na dodatek, wymieniono mi niby na nowa matryce, ale od srodka, jakby byla
pognieciona. Fatalnie to wtglada gdy jest wyswietlana czern. na moje oko
gorny kadlubek z demobilu.

Pomoze ktos? Za kilkanascie dni konczy mi sie gwarancja i nie wiem czego
wymagac.

PS. TO NIE JEST SPRAWA STEROWNIKOW/BIOSU ZATEM "EKSPERTOM" PODZIEKUJE.