Re: Ensoniq PCI z lat 90 do współczesnego PC

Autor: W.P. <laurentp_at_wp.pl>
Data: Mon 30 Aug 2010 - 18:20:46 MET DST

Użytkownik Yakhub napisał:

> Ty chyba nie lubisz Kolegi. Zmuszenie komputera (pracującego pod kontrolą
> Windowsów) do sensownej współpracy z wielokanałowym (5.1) wzmacniaczem po
> S/PDIF wymaga stanięcia na głowie i włożenia palca u nogi do lewego ucha.
>
> Mam nieszczęście być posiadaczem takiego zestawu (PC+kino domowe) i to po
> prostu nie chce sensownie działać, a włączenie filmu poprzedzone jest
> zawsze kilkunastominutowym kurwowaniem.

Może TO są słowa klucze: (pracującego pod kontrolą
> Windowsów)>

Wprawdzie tylko do DVD ale pod Linuksem pięknie działa mi karta
sprzętowego dekodera DVD Dxr3 Creativa. Ma SPDIF. I dźwięk ze
wzmacniacza (Yamaha z DSP) jest taki jaki powinien być: wręcz "soczysty".
Nie sprawdzałem jakby to działało np z SPDIF na płycie (bo nie mam).

W.P.